|
STIRI
"Macii Roșii - Sărbătoarea verii la Asociația P.A.V.E.L." - 5 iulie 2024
2024-06-21
![Afis Macii Rosii](/library/main/AFIS_04%20dimensiune%20redusa.jpeg)
Dragi prieteni și colaboratori!
În prima săptămână a lunii iulie, tradiționalul eveniment de suflet al Asociației P.A.V.E.L. - "Macii Roșii - Sărbătoarea verii" va fi organizat de noi și de partenerii noștri pentru copiii, părinții și adulții internați în Institutul Oncologic ”Prof. Dr. Alex. Trestioreanu” București. Evenimentul va avea loc în curtea Institutului Oncologic București, în data de 5 iulie 2024, în intervalul orar 17.00 - 21.00, și va include momente artistice pentru copii, părinți și adulți, ateliere de relaxare și divertisment, vom avea preparate culinare delicioase, sucuri naturale și multe alte surprize.
Invitaţii speciali ai evenimentului sunt copiii cu diagnostic oncologic şi părinţii acestora, aflaţi în evidența Institutului Oncologic "Prof. Dr. Alex. Trestioreanu" şi a Institutului Clinic Fundeni.
citeste stirea »
![](/tpl/custom/test1.jpg)
Asociația P.A.V.E.L. anunță încheierea cu succes a proiectului „Acces la servicii sociale integrate pentru copiii cu cancer”
2024-02-02
![](/library/main/hed2.jpg)
Asociația P.A.V.E.L. anunță încheierea cu succes a proiectului
„Acces la servicii sociale integrate pentru copiii cu cancer”
București, 30 ianuarie 2024 - Asociația P.A.V.E.L. – asociația părinților care au copii bolnavi de cancer, a derulat în cursul anului 2023, cu sprijin financiar din partea Fundației United Way România, al patrulea an al proiectului „Acces la servicii sociale integrate pentru copiii cu cancer”. Scopul proiectului a fost creșterea speranței de viață a pacienților cu cancer, copii și tineri, prin informare și prin oferirea unor servicii complexe socio-psiho-educaționale, complementare celor medicale. Accesibilitatea la serviciile medicale de bază a crescut, iar pacienții și însoțitorii lor și-au îmbunătățit capacitatea psihoemoțională de a face față bolii și problemelor pe care aceasta le implică.
Beneficiarii acestui proiect au fost 747 copii şi tineri diagnosticaţi cu o afecțiune oncologică, cu vârste cuprinse între 0 și 26 ani, pacienţi ai Institutului Oncologic „Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu” Bucureşti şi ai Institutului Clinic Fundeni (secţiile de oncopediatrie și hematologie pediatrică).
citeste stirea »
Vezi aici toate stirile »
Titlul stirii lorem ipsum
10-04-2016
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit,
sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris
nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla
pariatur.
citeste stirea »
Consilierea şi orientarea în carieră
Consilierea şi orientarea în carieră reprezintă o nevoie esențială în educație și nu trebuie să așteptăm intrarea în liceu ca să aflăm ce direcție va alege elevul. Explorarea punctelor forte, dar și a punctelor slabe, a aptitudinilor înnăscute este cel mai bun lucru pe care îl poate face un școlar pentru viitorul lui.
Consilierea vocațională e de mare ajutor și pentru părinții confuzi, care au nevoie de un instrument de ghidaj în îndrumarea corectă a copilului și este cu adevărat salvatoare pentur acei părinți care au tendința de a lua decizii de bază în locul copilului pe principiile „lasă că știu eu ce e mai bine pentru tine”, „trebuie să preiei afacerea familiei sau să te faci medic/avocat etc”, „tu trebuie să mânânci o pâine mai albă decât mine” și alte astfel de intervenții care au marcat generații întregi de adulți frustrați și nemulțumiți de profesia lor. La această vârstă, copiii simt nevoia să își exploreze personalitatea, profesiile potrivite, alternativele profesionale existente, felul în care meseriile viitorului vor redesena lumea și îi vor include și pe ei, și modul în care stabilesc un plan de acțiune în acest sens.
Spre deosebire de adulți, în cazul cărora consilierea în carieră îmbracă adesea forma unei intervenții țintite pe rezolvarea unei probleme de carieră (reorientare profesională, reinserție pe piața muncii după o perioadă de inactivitate etc.), în cazul elevilor, acest tip de consiliere este, mai degrabă, un proces de explorare:
– explorarea caracteristicilor personale (elevii învață de ce este important să se cunoască și identifică metodele prin care poate fi realizată autocunoașterea)
– explorarea lumii ocupaționale (elevii învață unde să caute informații despre ocupații, care sunt caracteristicile ocupațiilor și cum să le compare între ele)
– explorarea ocupațiilor potrivite (elevii învață să identifice ocupațiile compatibile cu profilul lor vocațional și să adune cât mai multe informații despre aceste ocupații)
– explorarea alternativelor/rutelor educaționale care îi pot conduce spre ocupațiile compatibile (elevii învață să identifice alternativele educaționale, să le evalueze și să ia decizii cu privire la traseul educațional)
Astfel, la vârsta adolescenței obiectivele consilierii în carieră țin de:
Autocunoaștere – identificarea și înțelegerea caracteristicilor personale relevante pentru orientarea în carieră (cunoașterea intereselor, abilităților, valorilor, caracteristicilor de personalitate și conturarea profilului vocațional) Explorarea lumii ocupațiilor – acumularea de informații referitoare la ocupații (caracteristicile ocupațiilor și dinamica lor pe piața muncii) Explorarea alternativelor de carieră – luarea deciziilor cu privire la carieră (identificarea, explorarea și evaluarea alternativelor, având ca rezultat: alegerea unei ocupații, alegerea unui traseu educațional) Planificarea carierei – implementarea deciziilor (stabilirea scopului și obiectivelor de carieră pe termen scurt și mediu, elaborarea și implementarea unui plan de acțiune) și, în timp, reevaluarea acestora
|
|
Evenimente
Lu |
Ma |
Mi |
Jo |
Vi |
Sa |
Du |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
07 |
08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
07 |
08 |
09 |
10 |
11 |
calendar evenimente
|