Principalele activități programate a se implementa în proiect: pregătirea echipei de specialiști, pedagogi și educatori; recrutarea și implicarea unor voluntari care să participe mai ales la activități educative de la distanță (în mediul virtual); pregătirea unei metodologii de lucru și a unor instrumente de evaluare, atât pentru etapa inițială, cât și pentru progresul realizat; informare și consiliere educțională și vocațională; mediere și acompaniere în relația cu alte instituții/organizații/structuri de formare educațională; sesiuni de educație elementară, terapie prin joc, terapie ocupațională pentru copii de vârsta preșcolară; sesiuni/ateliere/laboratoare educative și remediale pentru elevi de ciclul primar, gimnazial și liceal pe mai multe arii curriculare; sesiuni educative prin intermediul mijlocelor tehnologice moderne; consiliere și grupuri de suport pentru părinți/aparținători – prin contact direct sau în mediul virtual – Școala Părinților; dezvoltarea și funcționarea unei platforme educaționale pentru elevii cu CES din ciclurile gimnazial și liceal pe arii curriculare și materiale nonformale – publicarea de materiale pentru viața independentă, management nevoi/ resurse, viitoare profesii, carieră, voluntariat, testimoniale; publicarea și promovarea unui buletin electronic numit Portrete și distribuirea acestuia în spitalele oncologice/pediatrice sau de urgență, prin intermediul platformei educaționale și al poștei electronice.
Rezultate așteptate: obținerea unui progres educativ pentru 200 de beneficiari direcți din rândurile copiilor și adolescenților incluși în proiect; formarea de abilități în domeniul educației pentru 200 de părinți și aparținători; creșterea experienței pentru profesorii și pedagogii echipei de proiect (specialiști care se adresează unor elevi/beneficiari cu cerințe educaționale speciale – CES); creșterea interesului pentru voluntari și implicarea lor în activități educative – mai ales în plan informal, educație financiară, aprofundarea limbilor străine, dezvoltarea abilităților de TIC; dezvoltarea unei platforme educaționale; formarea de competențe pentru viața independentă; folosirea tehnologiei moderne în formarea permanentă și în depășirea unor dificultăți cauzate de lungi perioade de repaus în spital sau la domiciliu.
Proiectul Școala Spital – Școala pentru Toți este susținut prin We Care Together, primul program de finanțare lansat de Societe Generale European Business Services pentru sprijinirea proiectelor dezvoltate de organizațiile neguvernamentale din România în zona „integrării profesionale” și „educației”, proiecte destinate susținerii grupurilor vulnerabile, în vederea creșterii șanselor la o viață mai bună și la incluziune socială.
Despre asociația P.A.V.E.L.:
Asociația P.A.V.E.L. este una dintre cele mai active asociații de pacienți din România. A fost fondată în mai 1996 și este o organizatie nonprofit, apolitică și fără apartenență religioasă. Asociația oferă servicii socio-psiho-educaționale copiilor bolnavi de cancer și familiilor acestora: asistenţă socială, juridică şi psihologică, terapii prin arte combinate, terapie multisenzorială, şcoală de spital, ajutor umanitar pentru situaţii de urgenţă, găzduire gratuită, tabere/excursii, evenimente speciale pentru copiii care își petrec zilele aniversare/sărbatorile în spital, campanii de conștientizare, etc.
Despre Societe Generale European Business Services:
Societe Generale European Business Services a fost fondată în 2011 ca centru de servicii pentru grupul Societe Generale. Compania oferă servicii profesionale de înaltă calitate în diverse domenii de activitate pentru entitățile Grupului din întreaga lume: finanțe și contabilitate, achiziții, resurse umane și IT.
Activitatea Societe Generale European Business Services a crescut substanțial în ultimii ani; de la un singur SSC specializat în domeniul Financiar în 2011, compania s-a tranformat într-un centru complex ce oferă o gamă extinsă de servicii: financiare, resurse umane, IT, iar ultima linie de business se concentrează pe susținerea funcțiilor corporate din domeniul operațional, de tipul KYC (Know your Customer) sau back office. SG EBS este un centru de servicii pentru numeroase entități ale Grupului, deservind 35 de țări pentru toate liniile de business majore ale Societe Generale.
În 2016, SG EBS a primit premiul de excelență pentru cea mai rapidă creștere în cadrul Romanian Outsourcing Awards, în 2018 a obținut premiul „SSC Company of the Year” în cadrul Romanian Outsourcing and Share Services Awards Gala, iar în 2019 a obținut premiile „Employer of the Year” și „CSR initiative of the year”, în cadrul Business Service Forum organizat de către Outsourcing Today. În 2020, în cadrul ABSL Awards Gala, a primit premiul 1 Business Leader în categoria CSR, iar în cadrul Romanian CSR Awards, SG EBS a primit locul 3 în categoria Sănătate, cu proiectul BI Elias.
Informații suplimentare puteți obține la telefon: 021 311 27 00, la adresa de e-mail mihai.benchea@asociatiapavel.ro sau pe website: www.asociatiapavel.ro
Mihai Benchea
Manager Proiect