Școala de Spital - Școala pentru toți

STIRI

310 de copii și tineri și-au continuat școala, în ciuda spitalizării, datorită susținerii primite în cadrul proiectului Școala de Spital - Școala pentru toți
2022-02-13

Logo BRD           Logo PAVEL

Asociatia P.A.V.E.L. – asociația părinților care au copii bolnavi de cancer a asigurat, pentru 310 copii și adolescenți, accesul la educație pe durata spitalizării lor continue sau ambulatorie în 3 clinici oncologice din București, în cadrul proiectului Școala de Spital – Școala pentru Toți. În cadrul acestui program a fost de asemenea facilitată reintegrarea socială și educațională pentru 310 de copii/ adolescenți, care vor putea astfel continua/ reîncepe procesul educațional în școala de domiciliu. În plus, aproximativ 300  părinți/aparținători au fost susținuți și implicați în procesul continuu al educației copiilor și adolescenților cu cerințe educaționale speciale.

citeste stirea »
„Acces la servicii sociale integrate pentru copiii cu cancer”
2022-01-27

  logo UW  PAVEL logo                 

Asociația P.A.V.E.L. anunță încheierea cu succes a proiectului

Acces la servicii sociale integrate pentru copiii cu cancer”

București, 27 ianuarie 2022 - Asociația P.A.V.E.L. – asociația părinților care au copii bolnavi de cancer, a derulat în cursul anului 2021, cu sprijin financiar din partea Fundației United Way România, al doilea an al proiectului „Acces la servicii sociale integrate pentru copiii cu cancer”. Scopul proiectului a fost creșterea speranței de viață a pacienților cu cancer, copii și tineri, prin informare și prin oferirea unor servicii complexe socio-psiho-educaționale, complementare celor medicale. Accesibilitatea la serviciile medicale de bază a crescut, iar pacienții și însoțitorii lor și-au îmbunătățit capacitatea psihoemoțională de a face față bolii.

Beneficiarii acestui proiect au fost 732 copii şi tineri diagnosticaţi cu o afecțiune oncologică, cu vârste cuprinse între 0 și 26 ani, pacienţi ai Institutului Oncologic „Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu” Bucureşti şi ai Institutului Clinic Fundeni (secţiile de oncopediatrie și hematologie pediatrică).

citeste stirea »
Directionati pana la 3,5 % catre Asociatia P.A.V.E.L.!
2021-04-23

25 mai 2022 – ultima zi de depunere a Formularului 230!

Datorita modificarilor legislative, acum puteti redirectiona pana la 3,5 % din impozitul pe venit catre Asociatia P.A.V.E.L. deoarece este FURNIZOR ACREDITAT DE SERVICII SOCIALE.

Cei 3,5 % din impozitul pe venit directionati de d-voastra catre Asociatia P.A.V.E.L. pot ajuta la:

- furnizare de materiale informative privind preventia, depistarea precoce si tratamentul cancerului;

- gazduirea gratuita a pacientilor si / sau insotitorilor acestora pe perioada spitalizarii;

- furnizarea de suport material si financiar familiilor copiilor bolnavi, dar si altor pacienti bolnavi de cancer - in functie de posibilitati (proteze ortopedice, acoperirea costurilor unor analize sau servicii medicale, scaune mobile, plata unor medicamente,..);

- pentru a face legatura intre familiile copiilor bolnavi (la solicitarea lor) si diferite clinici de peste hotare, in vederea efectuarii unui tratament sau a unei operatii, in cazuri deosebite;

- organizarea de evenimente pentru copiii spitalizati si supravietuitori, in si in afara spitalelor;

- terapie prin joc si arta la sectiile de oncologie si hematologie pediatrica si scoala de spital;

- consilierea psihologica a pacientilor si familiilor;

- lobby si advocacy pentru drepturile pacientilor cu cancer.

Scopul nostru este sa contribuim la schimbarea in bine a conditiilor de tratament si viata a acestor copii si tineri.

citeste stirea »
COMUNICAT DE PRESĂ
2020-03-11

Asociația P.A.V.E.L. – asociația părinților care au copii bolnavi de cancer, a demarat în ianuarie 2021 un nou proiect, cu o durată de 1 an. Proiectul “Zâmbește, mami. Sunt sănătos!” continuă eforturile noastre de a veni în sprijinul copiilor cu diagnostic oncologic și este finanțat prin programul de granturi “Adoptă un proiect” de către ING Bank România.

Scopul proiectului constă în îmbunătățirea calității vieții copiilor și tinerilor bolnavi de cancer, leucemii și anemii grave și a familiilor acestora prin acordarea de suport emoțional și material în timpul tratamentului. Se dorește îmbunătățirea stării de bine a copiilor și părinților în perioada spitalizării, pregătirea lor pentru reîntoarcerea în comunitate, degrevarea de anumite costuri pe care nu și le permit (alimente pentru dietă specială, dispozitive medicale...), fără de care viața lor ar fi îngreunată.

citeste stirea »
Vezi aici toate stirile »
27 Ianuarie 2019

Principalele activități programate a se implementa în proiect: pregătirea echipei de specialiști, pedagogi și educatori; recrutarea și implicarea unor voluntari care să participe mai ales la activități educative de la distanță (în mediul virtual); pregătirea unei metodologii de lucru și a unor instrumente de evaluare, atât pentru etapa inițială, cât și pentru progresul realizat; informare și consiliere educțională și vocațională; mediere și acompaniere în relația cu alte instituții/organizații/structuri de formare educațională; sesiuni de educație elementară, terapie prin joc, terapie ocupațională pentru copii de vârsta preșcolară; sesiuni/ateliere/laboratoare educative și remediale pentru elevi de ciclul primar, gimnazial și liceal pe mai multe arii curriculare; sesiuni educative prin intermediul mijlocelor tehnologice moderne; consiliere și grupuri de  suport pentru părinți/aparținători – prin contact direct sau în mediul virtual – Școala Părinților;  dezvoltarea și funcționarea unei platforme educaționale pentru elevii cu CES din ciclurile gimnazial și liceal pe arii curriculare și materiale nonformale – publicarea de materiale pentru viața independentă, management nevoi/ resurse, viitoare profesii, carieră, voluntariat, testimoniale;  publicarea și promovarea unui buletin electronic numit Portrete și distribuirea acestuia în spitalele oncologice/pediatrice sau de urgență, prin intermediul platformei educaționale și al poștei electronice.

Rezultate așteptate: obținerea unui progres educativ pentru 200 de beneficiari direcți din rândurile copiilor și adolescenților incluși în proiect; formarea de abilități în domeniul educației pentru 200 de părinți și aparținători; creșterea experienței pentru profesorii și pedagogii echipei de proiect (specialiști care se adresează unor elevi/beneficiari cu cerințe educaționale speciale – CES); creșterea interesului pentru voluntari și implicarea lor în activități educative – mai ales în plan informal, educație financiară, aprofundarea limbilor străine, dezvoltarea abilităților de TIC; dezvoltarea unei platforme educaționale; formarea de competențe pentru viața independentă; folosirea tehnologiei moderne în formarea permanentă și în depășirea unor dificultăți cauzate de lungi perioade de repaus în spital sau la domiciliu.

Proiectul Școala Spital – Școala pentru Toți este susținut prin We Care Together, primul program de finanțare lansat de Societe Generale European Business Services pentru sprijinirea proiectelor dezvoltate de organizațiile neguvernamentale din România în zona „integrării profesionale” și „educației”, proiecte destinate susținerii grupurilor vulnerabile, în vederea creșterii șanselor la o viață mai bună și la incluziune socială.

Despre asociația P.A.V.E.L.:
Asociația P.A.V.E.L. este una dintre cele mai active asociații de pacienți din România. A fost fondată în mai 1996 și este o organizatie nonprofit, apolitică și fără apartenență religioasă. Asociația oferă servicii socio-psiho-educaționale copiilor bolnavi de cancer și familiilor acestora: asistenţă socială, juridică şi psihologică, terapii prin arte combinate, terapie multisenzorială, şcoală de spital, ajutor umanitar pentru situaţii de urgenţă, găzduire gratuită, tabere/excursii, evenimente speciale pentru copiii care își petrec zilele aniversare/sărbatorile în spital, campanii de conștientizare, etc.

Despre Societe Generale European Business Services:
Societe Generale European Business Services a fost fondată în 2011 ca centru de servicii pentru grupul Societe Generale. Compania oferă servicii profesionale de înaltă calitate în diverse domenii de activitate pentru entitățile Grupului din întreaga lume: finanțe și contabilitate, achiziții, resurse umane și IT.

Activitatea Societe Generale European Business Services a crescut substanțial în ultimii ani; de la un singur SSC specializat în domeniul Financiar în 2011, compania s-a tranformat într-un centru complex ce oferă o gamă extinsă de servicii: financiare, resurse umane, IT, iar ultima linie de business se concentrează pe susținerea funcțiilor corporate din domeniul operațional, de tipul KYC (Know your Customer) sau back office. SG EBS este un centru de servicii pentru numeroase entități ale Grupului, deservind 35 de țări pentru toate liniile de business majore ale Societe Generale.

În 2016, SG EBS a primit premiul de excelență pentru cea mai rapidă creștere în cadrul Romanian Outsourcing Awards, în 2018 a obținut premiul „SSC Company of the Year” în cadrul Romanian Outsourcing and Share Services Awards Gala, iar în 2019 a obținut premiile „Employer of the Year” și „CSR initiative of the year”, în cadrul Business Service Forum organizat de către Outsourcing Today. În 2020, în cadrul ABSL Awards Gala, a primit premiul 1 Business Leader în categoria CSR, iar în cadrul Romanian CSR Awards, SG EBS a primit locul 3 în categoria Sănătate, cu proiectul BI Elias.


Informații suplimentare puteți obține la telefon: 021 311 27 00, la adresa de e-mail mihai.benchea@asociatiapavel.ro sau pe website: www.asociatiapavel.ro  

Mihai Benchea
Manager Proiect

 1  2  

3

Evenimente
  Mai 2022
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
25 26 27 28 29 30 01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 01 02 03 04 05
calendar evenimente
Ne gasesti:
DONATII

Puteti dona astfel:

- on line, puteti dona accesand link-ul:

sau prin

               

- directionand pana la 3,5 % din impozitul pe venit catre Asociatia P.A.V.E.L. (cu FORMULAR 230) pana la 25 mai 2022.
- directionand 20% din impozitul pe profit al unei companiei, impozit pe care il datoreaza Statului catre Asociatia P.A.V.E.L. (prin CONTRACT DE SPONSORIZARE)
- in conturile Asociatiei P.A.V.E.L., conturi afisate pe site-ul www.asociatiapavel.ro.
- prin voluntariat
- implicandu-va in proiectele sau campaniile sustinute de Asociatia P.A.V.E.L.

Click aici
Directionarea a 20% din impozitul pe profit

Directionarea a 20% din impozitul pe profit se face prin CONTRACT DE SPONSORIZARE intre companie si Asociatia P.A.V.E.L., pentru a sustine proiectele sau programele Asociatiei P.A.V.E.L. sau un copil sau tanar bolnav de cancer.
Avantaje:
1. Nu va costa nimic.
2. Companiile detin controlul fondurilor, transparenta.
3. Companiile pot influenta gestionarea fondurilor.
Ajutati Asociatia P.A.V.E.L. semnand un contract de sponsorizare trimestrial si astfel directionati 20% din impozitul pe profit datorat Statului catre copiii bolnavi de cancer din România.
Puteti decide cum pot fi investiti banii d-voastra! Puteti face diferenta! Aveti un cuvant de spus!

Click aici
Centru de Resurse si Servicii P.A.V.E.L.

Centrul de Resurse si Servicii P.A.V.E.L. a fost infiintat in anul 2007.

Obiectivul Centrului de Resurse si Servicii PAVEL il constituie ajutarea familiilor cu copii bolnavi de cancer, leucemie sau anemii grave, prin oferirea gratuita de servicii de informare, suport si consiliere psiho-sociala, terapie prin joc si arta, kinetoterapie si terapie Snoezellen, gazduirea gratuita a unui parinte cu sau fara copil - in perioada de tratament a copilului in Bucuresti, TelVerde (Cancer Helpline 0 800 800 421), organizarea de evenimente pentru copii si tineri in si in afara spitalelor,..

Click aici
Parteneri:
Sponsori: