STIRI

Asociația P.A.V.E.L. anunță încheierea cu succes a proiectului „Acces la servicii sociale integrate pentru copiii cu cancer”
2024-02-02

   

Asociația P.A.V.E.L. anunță încheierea cu succes a proiectului

Acces la servicii sociale integrate pentru copiii cu cancer”

București, 30 ianuarie 2024 - Asociația P.A.V.E.L. – asociația părinților care au copii bolnavi de cancer, a derulat în cursul anului 2023, cu sprijin financiar din partea Fundației United Way România, al patrulea an al proiectului „Acces la servicii sociale integrate pentru copiii cu cancer”. Scopul proiectului a fost creșterea speranței de viață a pacienților cu cancer, copii și tineri, prin informare și prin oferirea unor servicii complexe socio-psiho-educaționale, complementare celor medicale. Accesibilitatea la serviciile medicale de bază a crescut, iar pacienții și însoțitorii lor și-au îmbunătățit capacitatea psihoemoțională de a face față bolii și problemelor pe care aceasta le implică.

Beneficiarii acestui proiect au fost 747 copii şi tineri diagnosticaţi cu o afecțiune oncologică, cu vârste cuprinse între 0 și 26 ani, pacienţi ai Institutului Oncologic „Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu” Bucureşti şi ai Institutului Clinic Fundeni (secţiile de oncopediatrie și hematologie pediatrică).

citeste stirea »
310 de copii și tineri și-au continuat școala, în ciuda spitalizării, datorită susținerii primite în cadrul proiectului Școala de Spital - Școala pentru toți
2022-02-13

Logo BRD           Logo PAVEL

Asociatia P.A.V.E.L. – asociația părinților care au copii bolnavi de cancer a asigurat, pentru 310 copii și adolescenți, accesul la educație pe durata spitalizării lor continue sau ambulatorie în 3 clinici oncologice din București, în cadrul proiectului Școala de Spital – Școala pentru Toți. În cadrul acestui program a fost de asemenea facilitată reintegrarea socială și educațională pentru 310 de copii/ adolescenți, care vor putea astfel continua/ reîncepe procesul educațional în școala de domiciliu. În plus, aproximativ 300  părinți/aparținători au fost susținuți și implicați în procesul continuu al educației copiilor și adolescenților cu cerințe educaționale speciale.

citeste stirea »
„Acces la servicii sociale integrate pentru copiii cu cancer”
2022-01-27

  logo UW  PAVEL logo                 

Asociația P.A.V.E.L. anunță încheierea cu succes a proiectului

Acces la servicii sociale integrate pentru copiii cu cancer”

București, 27 ianuarie 2022 - Asociația P.A.V.E.L. – asociația părinților care au copii bolnavi de cancer, a derulat în cursul anului 2021, cu sprijin financiar din partea Fundației United Way România, al doilea an al proiectului „Acces la servicii sociale integrate pentru copiii cu cancer”. Scopul proiectului a fost creșterea speranței de viață a pacienților cu cancer, copii și tineri, prin informare și prin oferirea unor servicii complexe socio-psiho-educaționale, complementare celor medicale. Accesibilitatea la serviciile medicale de bază a crescut, iar pacienții și însoțitorii lor și-au îmbunătățit capacitatea psihoemoțională de a face față bolii.

Beneficiarii acestui proiect au fost 732 copii şi tineri diagnosticaţi cu o afecțiune oncologică, cu vârste cuprinse între 0 și 26 ani, pacienţi ai Institutului Oncologic „Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu” Bucureşti şi ai Institutului Clinic Fundeni (secţiile de oncopediatrie și hematologie pediatrică).

citeste stirea »
Directionati pana la 3,5 % catre Asociatia P.A.V.E.L.!
2021-04-23

25 mai 2022 – ultima zi de depunere a Formularului 230!

Datorita modificarilor legislative, acum puteti redirectiona pana la 3,5 % din impozitul pe venit catre Asociatia P.A.V.E.L. deoarece este FURNIZOR ACREDITAT DE SERVICII SOCIALE.

Cei 3,5 % din impozitul pe venit directionati de d-voastra catre Asociatia P.A.V.E.L. pot ajuta la:

- furnizare de materiale informative privind preventia, depistarea precoce si tratamentul cancerului;

- gazduirea gratuita a pacientilor si / sau insotitorilor acestora pe perioada spitalizarii;

- furnizarea de suport material si financiar familiilor copiilor bolnavi, dar si altor pacienti bolnavi de cancer - in functie de posibilitati (proteze ortopedice, acoperirea costurilor unor analize sau servicii medicale, scaune mobile, plata unor medicamente,..);

- pentru a face legatura intre familiile copiilor bolnavi (la solicitarea lor) si diferite clinici de peste hotare, in vederea efectuarii unui tratament sau a unei operatii, in cazuri deosebite;

- organizarea de evenimente pentru copiii spitalizati si supravietuitori, in si in afara spitalelor;

- terapie prin joc si arta la sectiile de oncologie si hematologie pediatrica si scoala de spital;

- consilierea psihologica a pacientilor si familiilor;

- lobby si advocacy pentru drepturile pacientilor cu cancer.

Scopul nostru este sa contribuim la schimbarea in bine a conditiilor de tratament si viata a acestor copii si tineri.

citeste stirea »
Vezi aici toate stirile »

Imbunatatirea dotarii sectiilor de oncopediatrie din spitale si ajutorul oferit gratuit copiilor si parintilor de catre Asociatia P.A.V.E.L. din 1997 – 2015

Asociația P.A.V.E.L. (Primind Ajutor, Viața Este Luminoasă), asociație a părinților care au copii bolnavi de cancer, leucemii si anemii grave inregistrată la 10 mai 1996.
Misiune: imbunătățirea vieții copiilor si tinerilor bolnavi de cancer, leucemie si anemii grave prin acordarea de sprijin moral, informațional, psihologic, social și material copiilor, tinerilor bolnavi și familiilor lor.
Unul dintre obiectivele Asociatiei P.A.V.E.L. a fost si este imbunatatirea conditiilor din spitale, prin obtinerea de donatii si sponsorizari pentru acest scop.

Pe parcursul anilor, cu ajutorul sponsorilor, adusi de catre Asociatia P.A.V.E.L. s - a realizat dotarea cu:

1. Mobilier de spital si alte bunuri pentru sectia de hematologie copii, de la Institutul Clinic Fundeni (in valoare de 153.813 NLG) si pentru sectia de oncopediatrie a spitalului M. S. Curie (19.710 NLG), (cu ajutorul fundatiei olandeze SKIN, au fost organizate in anii 1997 -1999, cinci transporturi cu mobilier si echipamente pentru aceste spitale. Au fost inlocuite astfel toate paturile, saltelele, paturile si noptierele din sectiile de oncopediatrie din aceste spitale.

Sponsorizarile primite de la acelasi sponsor le-am distribuit si catre:
Asociatia de Sprijin a Copiilor Handicapati Fizic din Bucuresti (4.955 NLG)
Asociatia ProVita (45.400 NLG), organizatie la care am mai atras si o alta sponsorizare importanta pentru dotari de la SKIN si de la IWA.
Asociatia Spiritul Copiilor (3.000 NLG)
Asociatia Licurici, Giurgiu (793 NLG)
Centrul de Plasament Sf. Ecaterina din Bucuresti (1.890 NLG)
Copii saraci din Bacau (400 NLG)
Liceul Anghel Saligny din Bucuresti, scoala unde am adus nu numai mobiler pentru clase, dar si mobilier pentru laboratorul pentru chimie si echipament pentru sala de sport.
Organizatia Dentistilor cu practica privata din Romania (2.000 NLG)
Parohia Cretulescu din Bucuresti (2.900 NLG)
Parohia Pogorarea Sf. Duh din Bucuresti (3.852 NLG)
Parohia Sapientia din Bucuresti (4.034 NLG)
Parohia Sf. Ana din Bucuresti (7.000 NLG)
Spitalul N. Malaxa din Bucuresti (1.207 NLG)
Centru Sfanta Ecaterina din Bucuresti
Donatii de mobiler si alte echipamente medicale la Spitalul Filantropia din Bucuresti
Etc.

2. Cumpararea a 4 frigidere pentru sectia hematologie copii de la IC Fundeni (sponsor, fundatie germana Evangelisch-luterische Kirchengemeinde din Harsefeld); cumpararea de televizoare din sponsorizari diverse.

3. Dotarea sectiei de oncopediatrie a spitalului M.S.Curie cu 1 "hota" pentru pentru prepararea tratamentului citostatic (pentru protectia personalului medical) (sponsor, fundatie germana Evangelisch-luterische Kirchengemeinde din Harsefeld) si cu 1 frigider pentru pastrarea medicamentelor.

4. Reamenajarea si renovarea sectiei de Terapie intensiva a spitalului Dr. V. Gomoiu (2003 - 2004), dar si a celorlalte sectii cu mobilier de spital (sponsor SKIN).

5. In 2006, obtinerea de sponsorizare pentru cumpararea de filtre speciale pt. sectia de transplant de la IC Fundeni (de la IWA, peste 13.000 de euro).

6. Reamenajarea in 2007 a Centrului de Resurse si Servicii P.A.V.E.L., a cantinei de la sectia de oncopediatrie a I.O.B. (Institutul Oncologic Bucuresti), a salilor de joaca de la I.O.B. si M.S. Curie si a locurilor de relaxare pentru parinti din sectiile de oncopediatrie de la I.O.B. si M.S. Curie ( mai multi sponsori: Sanofi Aventis, Novartis, IWA,..).


7. Dotarea in 2008, cu mobilier de spital, a sectiilor de oncopediatrie si terapie intensiva de la I.O.B. (sponsor fundatia SKIN).

8. Crearea parcului de relaxare si a terenului de joaca in curtea Institutului Oncologic (sponsor UniCredit), in 2009.

9. Dotarea in 2009 cu echipamente (1 aparat analizator de gaze si ioni in sange, 1 coagulometru, 20 de suporti metalici pentru perfuzie, 2 cantare electronice, in valorare de 40.000 RON) a sectiei de hematologie pediatrica a Institutului Clinic Fundeni (sponsor IWA).

10. Dotarea in 2009 cu 1 "hota" pentru pentru prepararea tratamentului citostatic (pentru protectia personalului medical), de circa 55.000 RON, la sectia de oncopediatrie a Institutului Oncologic (sponsor IWA).


11. Dotarea in 2011 cu diverse echipamente si materiale; s-a finantat cu o suma generoasa cumpararea kitului de reactivi pentru determinari hematologie compatibil cu analizorul MS4-5 cu 1000 de teste, a panelului de teste de biochimie CHEM 14 compatibil cu analizorul Mscan II (cu 500 de bucati de rotor 14 parametri biochimie), a 3 computere cu imprimante pentru cabinetele personalului medical din sectie si a mai multor piese de mobilier medical pentru sectia de oncopediatrire de la I.O.B in valoare totala de 100.000 lei (sponsor: compania Thales).

12. Crerea si dotarea unor spatii in spitale: Centrul de Resurse si Servicii P.A.V.E.L. in I.O.B. (sponsorizat de catre UICC, Sanofi Aventis si IWA), camerele de joaca (sponsorizari de la Novartis, Sanofi Aventis, IWA, Joshua Foundation, UniCredit, Amgen...).

13. Participarea in parteneriat si alaturi de RO-Club Maraton la organizarea Crosului Aripi Deschise, in beneficiul Sectiei de hematologie pediatrica din Spitalul Clinic Fundeni (29 octombrie 2011), pentru procurarea de aparatura medicala (suma stransa a fost de 11.000 de euro din cei 20.000 de euro propusi ca target).;

Din 2007, au mai fost cumparate multe altele:
- La IC Fundeni – donatie foarte mare de moblier de birou (birouri, dulapuri,…) si alte donatii din Olanda cum ar fi materiale si echip. medicale. scaune cu rotile,…
- La I.O.B. – am obtinut sponsorizari de calculatoare, imprimante, televizoare, dotare pt. noua bucatarie si sala de mese / camera de joaca), canapele, … materiale medicale ca perfuzoare, …., scaune cu rotile,…la deschiderea noii sectii in 2013; pe parcursul anilor am cumparat frecvent pentru copii pompe impantabile.
- La IC Fundeni am adus o donatie foarte mare de mobilier de birouri venite ca sponsorizare pentru noi din partea BRD, in 2013
- Cumpararea de medicamente si obtinerea lor pentru copii, prescrise de medici (prin Ordinul de Malta sau cu ajutorul donatorilor si sponsorilor din Franta, Luxemburg,..; intr-un singur an, cu o sponsorizare venita de la o organizatie din Luxemburg am acoperit toate costurile medicamentelor solicitate de parinti si prescrise de medici pentru copiii tratati la IC Fundeni si M.S. Curie).
Dar, ajutorul a continuat si in perioada de criza incepand, mai ales dupa 2009, cand zeci de copii si pacienti au fost ajutati pentru acoperirea costurilor unor citostatice care nu se gaseau in tara sau a unor investigatii medicale.
- Ca urmare a eforturilor imbinate ale asociatiei noastre si Fundatiei St. Vincent de Paul din Franta, dr. Bogdan Dinu de la spitalul Fundeni a putut efectua un stagiu de o luna intr-un spital din Paris, iar cu ajutorul solicitat din partea unui sponsor german, am sustinut participarea dlui dr. Scurtu Cristian de la M.S. Curie la Congresul SIOP de la Lisabona.
- La solicitarea reprezentantilor Fundatiei Jose Carreras – am dat recomandarea pentru sustinerea proiectului de catre aceasta organizatie pentru sectia de hematologie a IC Fundeni (centrul de transplant).

14. Gazduirea gratuita din 1998 a familiilor cu copii bolnavi de cancer, care veneau cu copiii la tratament in Bucuresti; acolo au avut posibilitatea sa se relaxeze intr-o atmosfera ca ’acasa’, sa se desprinda de atmosfera de spital si de fricile traite acolo, sa gaseasca un umar pe care sa planga sau sa-si impartaseasca ofurile si sa gaseasca un sprijin. Acest spatiu pe care il numim Casa PAVEL sau Casa Parintilor a fost deschis in 1998 cu ajutorul fundatiei SKIN si din 2013 a devenit proprietatea organizatiei noastre. Spatiul a fost amenajat pe parcursul anilor cu donatii facute de SKIN, IWA, doi sponsori particulari si comunitatea mormona din Bucuresti.

15. Activitatea noastra de terapie prin joc a inceput din 1997 in IC Fundeni, fiind primii care am deschis o mica camera de joaca unde activitatile s-au desfasurat cu voluntari, si pe parcurs am atras ajutorul unui grup de doamne straine (din business si diplomatie, membre IWA) care au ajutat la crearea unei noii camere de joaca, dar mai mult, au desfasurat terapie prin joc la patul micilor pacienti. Aceasta activitate am continuat-o si mai tarziu, si in prezent, in colaborare cu alte doua organizatii la noua camera de joaca. Lucrarile copiilor realizate in cadrul orelor de terapie prin joc si arta de la cele trei spitale unde am activat sau activam au fost promovate la diverse expozitii independente, sau in cadrul unor targuri, ambasade, la Parlament.
Asociatia P.A.V.E.L., datorita ajutorului oferit de compania "Happy Times", din Londra, a amenajat in 2002 si 2003, trei camere de joaca la spitalele: M.S.Curie (sectia oncologie), V. Gomoiu si Institutul Oncologic (sectia pediatrie) , cu completa renovare si dotarea a acestor camere cu mobilier, jucarii si a altor materiale noi datorilor sponsorizarilor facute de catre Sanofi Aventis, Novartis, Kinderen in Nood, IWA, Mobexpert si a unor persoane particulare
In 2003, reprezentanta companiei, d - ra Fiona Alexander (play-therapist) a sustinut un curs de terapie prin joc pentru diverse organizatii interesate, la spitalul M.S.Curie, si a format un terapeut prin joc si pentru Asociatia P.A.V.E.L., compania acoperind pe parcursul anului 2003, salariul pentru aceasta.
La spitalul Dr. V. Gomoiu, activitatea la camera de joaca s-a desfasurat timp de 2 ani (2003 – 2005) cu ajutorul unor voluntari, printre care, pentru doua luni, si tanara studenta la psihologie, Angharad Davies, din Swansea, Tara Galilor.
Din vara anului 2004 pana la sfarsitul anului 2005, la camera de joaca a spitalului M.S. Curie, am beneficiat de ajutorul unor voluntari, dupa care am avut angajati part time sau full time pana in 2010.
Activitatea la Camera de joaca in I.O.B. a inceput din plin in 2008 si continua si azi. ca si la IC Fundeni cu angajati si voluntari.

16. Din 2007, de la aparitia Centrului de Resurse si Servicii PAVEL (cu punct de lucru in IOB) am oferit diverse servicii acreditate, precum asistenta sociala (oferirea de ajutoare materiale si financiare pentru cumparare de alimente pentru copii, plata unor investigatii medicale si pompe implantabile, plata unor proteze, procurarea de zeci de scaune cu rotile pentru copii si pentru sectii, burse pentru cativa copii fara venituri, pachete cu alimente trimise la domiciliu, obtinerea de ajutoare financiare din partea presidentiei pentru zeci de copii, oferirea de haine si alte bunuri de imbracaminte venite din donatii externe sau din tara sau cumparate cu ocazia unor sarbatori, rechizite, ghiozdane, tablete, computere,…), consiliere psihologica si grupuri de suport, consiliere juridical si obtinerea unor drepturi pentru unele familii, fizioterapie pentru copiii din IC Fundeni si IOB, terapie Snoezellen si terapie prin joc si arta, si din 2012, si Scoala de Spital si consigliere vocationala. Aceste servicii au fost oferite copiilor si apartinatorilor lor din spitalele IC Fundeni, IOB si MS. Curie. Media numarului de copiii beneficiari ai serviciilor oferite gratuit de catre P.A.V.E.L., din 2007 pana in present, este de 350 copii /an, plus membri din familiile acestora.

17. In doi ani consecutivi, saptamana de saptamana am adus alimente parintilor insotitori, in spitale ca donatie din partea unei companii de mezeluri.

18. Am oferit gratuit proteze mamare si sutiene pentru cel putin 700 de paciente, dar si sute de peruci – donatie de la SKIN.

19. Toate sarbatorile importante ale anului si zilele de nastere, incepand cu 1997, au fost organizate in spitale pentru copii aducandu-se cadouri, teatre pentru copii, grupuri muzicale,.. si am sprijinit mereu copiii orfani internati aici. Cu aceste ocazii, am facut cunoscute marelui public nevoile copiilor si familiilor lor, obtinandu-se nenumarate alte ajutoare din tara si peste hotare.

20. Am organizat tabere si excursii pentru copii, constant, in tara si in strainatate, dar si participarea unor tineri supravietuitori la diverse intalniri internationale.

21. Am publicat in 1998, 4 brosuri pentru informarea pacientilor, in cate 1000 de exemplare fiecare, iar apoi cu ocazia campaniei de preventie din 2010 am publicat inca 2000 de alte brosuri, iar la campania de preventie ce a inceput in 2014 si se desfasoara si in prezent, am publicat pana acum inca 5000 de brosuri. De asemenea, am publicat 1000 de albume de arta cu lucrarile copiilor in limba romana si alte 1000 de albume in limba engleza.

22. Am facut cunoscute pe toate canalele media necesitatea de-a ajuta copiii si spitalele, si astfel diverse personalitati au venit alaturi de noi, la diverse evenimente - pentru a intari apelul nostru.

23. Pe toate caile am incercat sa ajutam copiii si parintii, dar si spitalele, astfel:
a. prin campanii umanitare (am sprijinit zeci de copii prin campanii online, cu ajutorul teledonului, prin interventii la clinici din strainatate, facilitand astfel pentru cel putin 10 copii internari in clinci din strainatate, inainte de intrarea Romaniei in EU),
b. campanii de preventie in diverse judete,
c. 4 conferinte organizate de PAVEL pe tema onco si hematologiei pediatrice si am organizat congresul european HOPE – pentru profesorii de spital;
d. am participat la multe conferinte nationale si internationale, in care am promovat pe toate caile copiii bolnavi si sectiile de onco si hematologie pediatrica, dar am atras atentia si asupra problemelor cu care se confrunta copiii bolnavi si familiile lor, aparandu-le astfel drepturile si promovand cauza lor la toate nivelele.
e. am participat la intalniri cu autoritatile unde am militat constant pentru rezolvarea problemelor copiilor bolnavi de cancer si a sectiilor de onco si hemato logie pediatrica, a lipsei medicamentelor, a platilor pentru unele investigatii medicale,..

Ceea ce am descries aici este doar un mic rezumat al efortului facut si preocuparilor avute de catre Asociatia P.A.V.E.L. pentru imbuntatirea conditiilor de tratament si de viata pentru copiii bolnavi, dar si pentru alte categorii de beneficiari.

Pentru toate realizarile noastre multumim din inima sponsorilor nostri, donatorilor particulari, voluntarilor, echipei si publicului larg care au reusit sa se mobilizeze pentru ajutorarea acestor copii si a sectiilor de oncopediatrie si hematologie pediatrica pentru copiii internati la spitalele IC Fundeni, I.O.B., Spitalul M.S. Curie, Spitalul Gr. Alexandrescu si Spitalul Dr. V. Gomoiu..

Mentionam aici cativa sponsori, fara a face o ordine a valorii ajutorului lor, si cu siguranta ca sunt mult mai multi cei care au ajutat si ii rugam sa ne creada ca si lor le multumim, chiar daca acum i-am omis accidental.
Deci multumiri pentru: familiile regretatilor Andrei Cionigel si D-na Prof. Dr. Lia Gergescu, SKIN (Kinderen in Nood), Programul de cooperare elevetiano - roman, United Way, Unicredit Tiriac Bank, Romtelecom / Telekom (cu multumiri speciale d-nelor Ionela Paunica si Florina Serban), Presidentia, Parlamentul, Casa Regala a Romaniei, Vodafone, BRD, EMC Computer Systems Austria GMBH, Sanofi Aventis, Novartis, Amgen Romania, Roche Romania, Sensiblu, Cosmote, Orange, IWA, Fundatia St. Vincent de Paul si alti sponsori din Franta, Ordinul de Malta, Een Häerz fir kriibskrank Kanner asbl, Ambasada Marii Britanii, Camera de Comert Romana - Germana, American International School of Bucharest, OAK foundation, International British School of Bucharest, InSPE, International School of Bucharest - Early Learning Centre, BCR, Rompetrom, Happy Times, Microsoft, Porsche Romania, C&A Foundation, Nasiri Foundation, Societatea Civila de Avocati Eversheds Lina & Guia, Adpharma, Unicredit Asigurari, BNP PARIBAS Lease Group IFN SA, Netopia SRL, Jumbo, Fundatia AEF, Seneca Café, Actavis, Pfizer, Teva, Coca-Cola HBC Romania, Gebruder Weiss SRL, Sanatatea Press Group SRL, Heinrig Distribution SRL, Eldomir Impex SRL, Martelli Europe SRL, Didactica Publishing House SRL, ING Bank, Alpha bank, Profitul Agricol SRL, Bristol-Myers Squibb, Alexandrion Group, Exxonmobil Exploration and Product, Trodheim Kommune Bilag, Senior Software Agency, Centrul Medical Apolo, Asociatia de Caritate Armata Romana Camarazii, Baneasa Shopping City, Orfeas, Cristaxi, Humanitarian Services for Romania, Evangelisch-luterische Kirchengemeinde din Harsefeld, pentru gazduiri gratuite de tabere sau copii: Sf. Manastirea Horezu, Sf. Manastirea Polovragi, Prof. Pr. Mihail Milea (Fundatia Sf. Sava Buzau – tabara de la Bisoca), D-na Marina Bojin (tabara de la Socolari), D-l Senator Remus Daniel si Fundatia Dumitru Draghicescu, jd. Valcea, Eliza Nitescu - pentru atragerea de diverse sponsorizari si sustinatori, d-lui Vlad Voiculescu pentru atragerea de ajutoare pentru medicamente, dlui Ionut Birisiu si companiei, Asociatiei Hamburger Sternschnuppe (familia Kirsten si PD Dr. Fabian Fehlauer), GTS Romania, d-lui Dan Stoicescu, multumiri speciale pentru interventii in accesarea ajutorului medical pentru unii copii si adolescent in clinici din straianatate d-nelor Cristina Dragos, Monica Bunaciu si Luminita Andreescu, multumiri pentru toti cei ce ne-au ajutat la organizarea a diverse evenimente pentru copii (cu muzica, teatru de copii, teatru, cu clovni, cu vizite la circ, teatre, muzee, cu prajituri si torturi, cu fructe si cadouri,…), multumiri familiei Cristian si Diana Macarescu si colegilor de la Freescale, d-nei Raluca Scarlat si colegilor si prietenilor, d-nei Nicoleta Tintea si prietenilor si colegilor, d-lui Vlad Mixich si colegilor, d-lui Cristian Cojocaru, d-nei Stauciuc Maria, d-nei Croitoru Adina Emilia, d-nei Dahmer Iulia-Andra, d-lui Prodan Victor Adrian, d-lui Florin Tudose, d-lui Paul Ailincai de la compania Zenith, d-lui Sebastian Chiaburu si colegilor de la ProCredit bank, d-nilor Mihai si Florin Vistig, d-lui Ovidiu Lefter, d-lui Popescu Cristian, d-lui Miloiu Alexandru, d-nei Anca Munteanu, d-nei Sorina Cozma, d-nei Busu Ramona Olivia, d-nei Iftimi Beatrice Ana Maria, d-nei Voinoiu Irina Elena, d-lui Huidiu Ciprian, d-nei Lavinia Petroescu, d-lui Semacovschi Constantin- Dorin, d-lui Ghiurau David Sabin, d-nei Mariana Gheorghe, d-nei Ioana Ghinet, d-nei Alexandra Ghita, d-lui Vlad Voiculescu, d-lui Florin Stuparu, d-nei Danila Capatana, d-lui Costin Dinescu, d-lui Cristi Ciocan si colegilor acestora, d-lui Farid si d-nei Doina Grigoras de la compania Teztour, d-nei Maria Cristina Stoican, d-nei Mihaela Militaru, d-lui Francesco de Lorenzo, d-lui Jan Haverkate, d-nei Florina Enache, d-lui Vasile Adrian - Cristian, d-nei Badea Rodica Aura, d-nei Iseceanu, d-lui Constantin Alexandru Razvan, d-nei Stiru Felicia, d-nei Maria Diaconu de la Arcomfex - Anabebe, angajatilor BCR, d-nei Mihaela Rujan si libraria Predania, FABC, FDSC, UICC, ECPC, ICCCPO, EUROCHILD, Mobexpert, Aidrom, companie de mezeluri, Sanatatea Media Group, Explore Medicine si multe companii de mass media (ziare, TV, radio), platformele Galantom (multumind ajutorului dat de Andrei Chirtoc) si Bursa Binelui pentru facilitarea strangerilor de fonduri, ……., nenumaratilor donatori particulari (in bani si in bunuri) care au sustinut copiii si tinerii bolnavi pentru acoperirea costurilor tratamentelor lor la clinici din strainatate sau in tara, pentru cumpararea de medicamente, plata investigatiilor medicale, pentru cumparararea a diverse cadouri la sarbataori, imbracaminte si alimente, multumim tuturor celor ce au directionat cei 2% din impozitul pe salariu (dintre care multi de la unitati militare sau alte institutii), voluntarilor care ne-au sustinut direct in spitale sau la distanta cu: traduceri, preparare de diverse materiale, diverse interventii pentru copii pe langa diverse clinici sau medici pentru tratamentul copiilor, participari la maratoane si alte evenimente pentru strangere de fonduri, …

Multumiri speciale tuturor medicilor pe care i-am intalnit de-a lungul anilor in toate aceste spitale si care au facut tot ceea ce au putut pentru ingrijirea si salvarea copiilor bolnavi, sefilor de sectii si managerilor care au fost alaturi de noi in proiectele pe care le-am desfasurat in cadrul acestor spitale, asistentelor si infirmierelor care au fost alaturi de copii si parinti, dar si de echipa noastra.

Si nu in ultimul rand, multumim tuturor celor care au lucrat in echipa noastra, cu dedicatie si cu inima plina de caldura si de intelegere pentru acesti minuntati copii, tineri si parinti pe care i-am intalnit in cei 19 ani!
 
Si mai ales, multumim in mod special copiilor si tinerilor care cu atat curaj si decenta s-au luptat cu incercarile lor, de multe ori cu zambetul pe buze – dandu-ne tuturor adevarate lectii de viata!

Se spune ca sunt trei tipuri de oameni:

cei ce fac ca lucrurile sa se intample;
cei ce privesc lucrurile intamplandu-se;
cei ce se intreaba ce s-a intamplat.

Noi, P.A.V.E.L. - asociatia parintilor cu copii bolnavi de cancer am dorit de la inceput sa facem parte din prima categorie si exemplul nostru sa fie urmat si de alti parinti aflati in situatii similare. Si chiar mai mult, sa aducem alaturi de noi oameni deosebiti care au de oferit inima lor, ajutorul lor si suportul lor acestor copii si familiilor lor. Si credem si speram ca am reusit!

Programul de Cooperare Elvetiano-Roman

Evenimente
  Martie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
26 27 28 29 01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
01 02 03 04 05 06 07
calendar evenimente
Ne gasesti:
DONATII

Puteti dona astfel:

- on line, puteti dona accesand link-ul:

sau prin

               

- directionand pana la 3,5 % din impozitul pe venit catre Asociatia P.A.V.E.L. (cu FORMULAR 230) pana la 25 mai 2024.
- directionand 20% din impozitul pe profit al unei companiei, impozit pe care il datoreaza Statului catre Asociatia P.A.V.E.L. (prin CONTRACT DE SPONSORIZARE)
- in conturile Asociatiei P.A.V.E.L., conturi afisate pe site-ul www.asociatiapavel.ro.
- prin voluntariat
- implicandu-va in proiectele sau campaniile sustinute de Asociatia P.A.V.E.L.

Click aici
Directionarea a 20% din impozitul pe profit

Directionarea a 20% din impozitul pe profit se face prin CONTRACT DE SPONSORIZARE intre companie si Asociatia P.A.V.E.L., pentru a sustine proiectele sau programele Asociatiei P.A.V.E.L. sau un copil sau tanar bolnav de cancer.
Avantaje:
1. Nu va costa nimic.
2. Companiile detin controlul fondurilor, transparenta.
3. Companiile pot influenta gestionarea fondurilor.
Ajutati Asociatia P.A.V.E.L. semnand un contract de sponsorizare trimestrial si astfel directionati 20% din impozitul pe profit datorat Statului catre copiii bolnavi de cancer din România.
Puteti decide cum pot fi investiti banii d-voastra! Puteti face diferenta! Aveti un cuvant de spus!

Click aici
Centru de Resurse si Servicii P.A.V.E.L.

Centrul de Resurse si Servicii P.A.V.E.L. a fost infiintat in anul 2007.

Obiectivul Centrului de Resurse si Servicii PAVEL il constituie ajutarea familiilor cu copii bolnavi de cancer, leucemie sau anemii grave, prin oferirea gratuita de servicii de informare, suport si consiliere psiho-sociala, terapie prin joc si arta, kinetoterapie si terapie Snoezellen, gazduirea gratuita a unui parinte cu sau fara copil - in perioada de tratament a copilului in Bucuresti, TelVerde (Cancer Helpline 0 800 800 421), organizarea de evenimente pentru copii si tineri in si in afara spitalelor,..

Click aici
Parteneri:
Sponsori: